måndag 9 maj 2011

Måndag kväll

Jag sitter och väntar på att tvättmaskinen ska gå klart, imorgon ska barnen ha dress uniform och jag upptäckte precis att jag missat att tvätta en vit skjorta ... Imorgon fyller lilla A 4 år och han ska bjuda på cup cakes i skolan. Ett av barnen där är allergiskt mot ägg, så att jag har experimenterat i köket och bakat utan ägg. Tredje gången gillt kan man väl säga att det blev, även om det är med stor tvekan godkänt. Det tog några timmar längre än jag tänkt mig... Paket har slagits in och vi ska sjunga för A imorgon innan skolan. Det får bli en riktigt tidig morgon imorgon eftersom att jag behöver göra mig i ordning också för att vara med på en Academic Award ceremony på skolan och dekorera cup cakes. De har berättat att jag är inbjuden för att stora sonen ska få någon utmärkelse, riktigt vad vet jag inte, så det blir spännande. Idag ringde de igen och då blev jag även inbjuden till Athletic Award Ceremony som är på fredag, jättekul!

4 kommentarer:

  1. Har skickat ett vykort till A på din gmail adress. Så spännande med stora sonen, roligt när d går bra för dem! :) IB

    SvaraRadera
  2. Hälsa blivande proffset i simning jättemycket GRATTIS på hans 4-årsdagmen
    Hälsn från Faster S som är i Långsele och just nu kl 07.oo är temp +5.5 igår var det +25

    SvaraRadera
  3. Grattis A,
    tänk att du fyller fyra år idag!
    Vi sjunger ja må han leva och hoppas att det hörs ända till dig i Usa :)
    Tiger, Axl och Rocky skickar massor med hundkramar (slickar) dom LÄNGTAR efter dig,
    du är ju deras lek- och bollkompis.

    Massor av grattiskramar från
    mormor & morfar
    Tiger, Axl och Rocky

    SvaraRadera
  4. IB, tack jag såg att det kom med mailen!

    Faster S, Tack! Härligt att ni hade varmt och skönt! Hoppas nifår mycket sol och värme nu!!

    Mamma, Adam är väldigt stolt över att vara fyra :) Han hälsar tillbaka :)

    SvaraRadera