tisdag 9 mars 2010

Längtar tillbaka

Vill inte vara mitt i flyttkaoset här hemma. Sitter och kollar foton istället och drömmer mig tillbaka till Florida. Här är några foton från sista kvällen där.
Söta syskon

God mat och fint upplagd

Restaurangen var verkligen jättemysig och vi satt utomhus även om det inte ser så ut på fotona. Ena bilden nedan är tagen med blixt och den andra utan. Den utan blixt visar bäst hur det faktiskt såg ut, men tyvärr blir det ju så suddigt när man fotar utan stativ i det mörkret som var.

Lillebror roar storebror eller om det är tvärtom...
Nu har vi suttit här för länge tycker barnen som sitter med varsin iPhone och fördriver tiden
Nytt ställe och ny drink till mamma
R testar andra cheesecaken för kvällen
och M har avslutat andra omgången glass
Hejdå Florida, vi ses första augusti igen!!

4 kommentarer:

  1. Ser väldigt härligt ut, särskilt drinken haha! Här har vi precis fått lite vårvärme på oss och jag hoppas den tar sig mot Sverige också. för usch vilken omställning mellan Florida och Nordpolen ;-). Kram!

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder på jättefina barn!! hälsn Ingegerd

    SvaraRadera
  3. Åhh jag drömmer mig också bort.

    -Det är jag som sitter och äter cheesecake och det är jag som dricker en god drink. Jag äter på restaurang, jag bor i USA, jag badar, solar och shoppar och det bästa av allt mina barn och även jag är friska...-

    Så...nu tillbaka till verkligheten. Ska stoppa i mig alvedon och borsta tänderna på min son under vilda protester, sen sova så man orkar upp 06.00 imorgon ;)

    Blogga mer kära syster, för jag njuter av att se foton och läsa inlägg från dig... När du flyttar måste du blogga massor!!!

    SvaraRadera
  4. Jag är oxå här och njuter...men solen lyser faktiskt på Blåkulla idag :))

    Kramar till er alla och tack för god mat o grejer

    SvaraRadera