torsdag 29 april 2010

Väntar på att torktumlaren ska gå klart

Tur att jag har torktumlare. Utan den skulle det hänga tvätt på tork i vartenda rum i hela huset kan jag tala om. Med tre barn genereras en hel del tvätt. Speciellt träningskläder av stora sonen som tränar minst en gång varje dag och av lilla sonen som går på dagis och älskar lera och vattenpölar. Lera och vattenpölar finns det gott om här på Västkusten.

Just nu borde jag egentligen sova för att vi ska på simtävling, men jag väntar på att tumlaren ska gå klart så att lillebror har en jacka att ta på sig när vi åker kl 6.30 imorgon bitti. Gäsp!

5 kommentarer:

  1. Här i Florida behövs det torktumlare eftersom luftfuktigheten alltid är så hög, annars torkar det liksom aldrig! Hoppas att ni har det bra!

    SvaraRadera
  2. Men nu ser jag ju ingen bild alls : (

    : )

    Tog du bort den helt i stället när den blev för stor?

    Jag har tumlare i tvättmaskinen, men det är inte lika bra. Tack och lov är det så torr värme här så allt torkar reasnabbt. Hänger allt i gästrummet så det är inte ens i vägen. Fast jag skulle behöva en bra tumlare för att få bort allt katthår ...

    SvaraRadera
  3. Nej min kommentar försvann!! Jag gör ett nytt försök:

    SweFlo- Torktumlare kan jag tro är en nödvändighet i det klimatet! Allt är bra med oss. Vi längtar efter flytten nu, det att det känns som ett vacuum nu när vi bara väntar...

    Marianne- jag var tvungen att ta bort den, man kunde bara se halva bilden i inlägget. Jag förstår inte varför jag har så stora marginaler i sidorna!? Jag vill ha mina inlägg bredare, så att de går mkt längre ut på vänsterkanten. Som det är nu funkar det ju inte med stora bilder har jag insett. Jag får klura vidare på hur jag ska lösa det :)
    Jag har också haft tvättmaskin med inbyggd torktumlare och då tog det en väldig tid att få tvätten torr. I ditt klimat förstår jag att det torkar snabbt när man hänger tvätten!

    SvaraRadera
  4. Du får ändra mall för bloggen. Jag har en som heter Minima Stretch, den ger lite bredare textspalt och smalare marginaler. Du hittar den under Anpassa, ändra layout. Det är en av de som är standard, så inga konstigheter.

    SvaraRadera