måndag 25 oktober 2010

South Beach

Nu är äntligen Sverigebesökarna här. Barnen är överlyckliga över att ha mormor, morfar och morbror R här. Ja, jag tycker ju självklart också att det är fantastiskt roligt att ha dem här! Vi har hunnit med en massa saker på några få dagar och bloggen har tyvärr blivit lite lidande, men så får det bli.

I går kväll körde vi ner till Miami. Det blev restaurangbesök på Lincoln Road och sedan promenad längs med Ocean Boulevard. Riktigt härligt även om vi var rejält trötta när vi kom hem vid midnatt.





5 kommentarer:

  1. Kul att se lite bilder på er alla. Visserligen pratade jag med er igår så jag vet att ni stortrivs i värmen tillsammans med utvandrarna.
    Här är det -1
    Njut och ha det skönt. De 4-benta vännerna såg ut att trivas i Ox-d

    SvaraRadera
  2. Härligt att se bilder, alltid ROLIGT! Hälsa barnen att de är SUPER som klarar skolan så bra! Ser framemot fler bilder! Det är tydligen syster som skrivit här ovanför. IB

    SvaraRadera
  3. Kul att se bilder. Gör livet i Afrika uthärdligt.
    Önskar jag kunde varit med. Hemma om 3 veckor...

    SvaraRadera
  4. Ni verkar ha det bra med era besökare! Underbart med nära och kära på besök. Vi gör tvärtom nästa vecka; far till Sverige över höstlovet. Längtar efter att få krama mina stora "pojkar" igen!

    SvaraRadera
  5. Faster S, jag tror att gästerna trivs ypperligt bra!

    IB, Barnen hälsar och tackar!

    Mannen, vi längtar SÅ till du kommer hem!!

    Brysselkakakn, Visst är det härligt med besök från familjen! Ha en skön resa till Sverige!!

    SvaraRadera