lördag 19 mars 2011

Dags för väderrapport igen

5 kommentarer:

  1. Tack för den väderrapporten -- jag undrade just hur jag ska klä mig när jag nu går ut med hundarna:) Jag får nog ta med lite extra vatten åt dem.
    /far

    SvaraRadera
  2. Asså, jag tycker ni har lite väl fint väder där borta... ;o)

    Här har vi haft "bakslag" idag. Snö och snålblåst. Men i fredags var det nästan t-shirtsväder...

    SvaraRadera
  3. Ser fint ut det där.
    Vet du att de snackar SNÖ här på lördag. DET tror jag inte på, nej ICKE!!!
    Skulle gärna ta en liten resa till Florida nu, kan jag säga!!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Pappa, det får du nog ta och göra ;)

    Helena, ja den här årstiden är nog den bästa här i Florida! Prefekt väder!

    Annika, Oj, hoppas ni slipper snön...den kunde ju kommit för några månader sedan när du ville ha den. Nu ska det ju vara vår!!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst älskar vi vädret just nu?

    //Åsa

    SvaraRadera