fredag 18 mars 2011

Simtävling

Idag har jag suttit i gassande solsken på simtävlingar i Fort Lauderdale. Jag lyckades bränna mig i solen, borde jag inte ha lärt mig hur stark Florida-solen är vid det här laget?
Hall of Fame, som simanläggningen vi var på idag heter (och som jag kommer att spendera hela lördagen och söndagen på också), är min absoluta favorit. Den har stora läktare och ligger alldeles nere vid stranden mitt i Ft Lauderdale. Perfekt för lite strandhäng eller promenad mellan försök- och finalpass.
På fotot ser ni sonen till höger och en simmare i absolut världsklass, Ryan Lochte, till vänster.

7 kommentarer:

  1. Ha en härlig helg i solen! Hoppas också att det blir bra resultat i tävlingen.
    Själv ska jag hänga en stund vid fotbollsplanen. Kläder efter väder gäller, det är lite grått och någon plusgrad.
    Kramar från Merja

    SvaraRadera
  2. vilka grabbar! Kan tänka mig att det är ett koppel tjejer efter dem!:) I

    SvaraRadera
  3. Snygg son ;-) Haha ;-)

    SvaraRadera
  4. Vadå BRUN....
    Kramar Mamma/momme

    SvaraRadera
  5. Jag tycker nog att sonen också ser ganska vältränad ut :-) Och så härligt det ser ut med sommar!

    SvaraRadera
  6. Cecilia- Ja verkligen!!!

    Merja, Tack! Inte avundsjuk på erat väder...ni har haft en lång vinter och våren verkar inte riktigt vilja dyka upp för er!
    Kram

    I, haha ja det är det verkligen!

    Anonym, jag är ju lite partisk, men jag håller med =)

    Mamma, det kan man verkligen säga!!

    Lotta, Älskar vårt klimat här!! Ja, han har legat några timmar och plaskat i bassängen genom årens lopp...

    SvaraRadera