måndag 7 mars 2011

Helgstängt

Det har varit helgstängt på bloggen. Jag har knappt varit någon tid alls vid datorn de senaste dagarna!
Helgen har varit lugn, i fredags kväll var vi ute och åt. Det blev Anthony's coal fired pizza och vi var väldigt mätta och nöjda när vi gick därifrån. Lördagen var jag hemma och gjorde inte så mycket, Lilla A och mannen (som är hemma igen) gick på bio och jag njöt av att bara vara ensam hemma. Igår var lika lugnt. På förmiddagen hämtade jag fröken M som varit på weekend-kalas på hotell. Hon hade haft jättekul, men var riktigt trött. De hade bowlat, haft mini-spa, badat och gjort en modeshow. Storebror R var också på kalas, han firade sin kompis som fyllde 18. Han är utbytesstudent och går på samma skola som R och de simmar i samma simklubb. Hans familj från Italien är här för att fira honom och igår bjöd de på restaurang. Tyvärr verkar det som att R fått matförgiftning (han åt rå fisk), så att nu ligger han i sängen och kan inte går till skolan.

Försenat fredagstema kommer under dagen eller morgondagen.

2 kommentarer:

  1. Stackars R! Hoppas att han kryar på sig snabbt! Är lite avundsjuk på Maddes kalas. jag hahe minsann inte så härligt kallas när jag fyllde år. Här är det läggdax för barnen. Den äldste sover men den lille är lite mer pigg. Hoppas det blir bra veckor nu när mannen är hemma. Kram och sköt om er allihop!

    SvaraRadera
  2. Han mår redan bättre som tur är!
    Nä, din födelsedag var väl inget vidare, du satt väl på jobbet riktigt riktigt sent...
    Kram

    SvaraRadera