torsdag 4 februari 2010

Härligt

+2 grader och solen skiner! Det går åt rätt håll!!

5 kommentarer:

  1. Hej hej! Bor ni i Hovås? Det gör ju min syster också! :)

    SvaraRadera
  2. Oj, vad världen är liten :) Har din syster barn? Mina går på Hovåsskolan.

    SvaraRadera
  3. Nä, vad lustigt, Där går min systers också. I ettan och trean.

    Du får kika in på Åsas blogg och se om du känner igen dem.

    http://asa-s.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Jag känner igen din syster, säkert sett henne häromkring någon gång. Läste lite i hennes blogg och såg då att hon skrivit att de bor nära golfbanan, vi bor ganska nära den, men i slutet av mars när vi flyttar till det tillfälliga huset kommer vår tomt att gränsa till golfbanan, så att då kanske vi bor ganska nära varandra. Hennes barn känner jag inte igen, men min dotter säger att hon känner igen A från kören men inte skolan...går hon i kör?

    SvaraRadera
  5. Ser att jag skrev som min dotter sa det "går i kör", kanske borde stå "sjunger i kör" :)

    SvaraRadera