tisdag 23 februari 2010

Nöjda och glada

Jag hämtade två mycket nöjda barn på eftermiddagen. De hade haft jätteroligt och blivit väldigt väl omhändertagna. Det gjordes även en sk "evaluation" under dagen och det gick bara fint (de fick svara på lite frågor på engelska, räkna lite matte och läsa en text). De ser fram emot att börja där till hösten och det känns väldigt skönt.

Efter skolan körde vi direkt till R's simning, även om direkt kanske är lite fel ordval. Han kom en halvtimme sent (till landträningen) för att jag envisas med att köra utan GPS. För det mesta går det bra, men inte idag...
Efter att ha lämnat honom där åkte vi andra till havet och hade en skön kväll där. Lilla A älskar att springa runt och leka i sanden och leta snäckor.

Imorgon ska det regna så att då blir det nog Sawgrass Mills igen (det stora köpcentret).

6 kommentarer:

  1. Halloj!
    Vi har precis kommit tillbaka till ett kallt Boston igen. Fast maken drog direkt till Denver, så jag reste ensam med barnen.
    Sawgrass Mill, där var jag 1991. (har jag skrivit det förr??, lite virrig...)
    Ni ser ut att ha det bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt gick bra!
    Du är en stjärna med inbyggd gps;) Jag har ju varit med så jag vet!

    Kramar i massor till er alla
    (OJ...det snöar inte men är kallt)

    SvaraRadera
  3. Hur jag än gör vill inte mina kommentarer fastna. *försöker igen*

    SvaraRadera
  4. Ooooh, Sawgrass Mills! Vill ni äta gott kan jag rekommendera Cheesecake Factory!

    SvaraRadera
  5. Helena- hade ni det bra på resan?
    Mamma- Ja, bilkörningen brukar ju inte vara något större problem för mig...
    Matilda- hmmm konstigt...
    Victoria- Tack för tipset! Har aldrig ätit där, kollade menyn idag och den var lååååång och hade väldigt mycket som verkar gott! Idag blev det för bråttom så att vi var tvungna att äta snabbmat inne på foodcourten...stressigt och bullrigt&slamrigt och inte så supergott...

    SvaraRadera
  6. Jaaa, vi hade det jättebra!
    Synd att vi inte kunde vara borta fler dagar.
    Hann inte med så mycket.

    SvaraRadera