måndag 24 maj 2010

Underbart väder

Vi har haft en underbar helg, fint väder, långa promenader och god mat. Det är så jag önskar att det var lite oftare här på Västkusten. När solen skiner får jag så mycket mer energi, blir gladare och det är enklare att vara ute.
Igår kväll var de äldre barnen barnvakt åt lilla A så att vi fick gå ut och äta. Kändes lite ovant att gå ut bara vi två. Ännu mer ovant var det att ta lokalbussen,  men vinet till maten var värt det. Maten var fantastisk och sällskapet likaså. Tack S och H för att ni bjöd ut oss på middag!

Dagarna går fort nu och jag börjar få ett hopp om att det faktiskt blir fösta augusti någon gång! Nu börjar alla aktiviteter inför skolavslutningar och andra avslutningar. Det blir några hektiska veckor framöver. Ikväll står cirkusuppvisning på schemat, det är lilla A och hans dagis som bjuder till föreställning.

2 kommentarer:

  1. Då längtar vi efter lite olika datum :) 11/6 står högt i kurs hos mig (Göteborg). 1 Aug innebär att vi bara har en vecka kvar i Sverige......dit längtar jag inte just nu!

    SvaraRadera
  2. Härligt med en lång sommar i Sverige! Det blir väl svalt och skönt för er att vara här kan jag tänka mig :)

    SvaraRadera