onsdag 1 december 2010

Barnvakt

Jag är barnvakt ett par timmar åt en go liten bebis på 5 månader, men han sover så sött så att det är inte alls svårt. Hans mamma och pappa ska åka båttur på Everglades, men jag ser att det precis blivit mulet och börjat regna. Det är ju typiskt, men förhoppningsvis får de en trevlig tur ändå!

Annars är det mycket vardag just nu. Jag märker av att det börjar närma sig jul, det är en massa saker som händer på skolan och simningen. En sak som är ny för oss är Holiday Cookie Exchange, då man bakar kakor och sedan byter med andra så att man kommer hem med flera olika sorters hembakade kakor. Det ska göras både på simningen och skolan. Jag vet inte om det är någon speciell sorts kakor det brukar vara, men jag får ta och konsultera min vän Google.

3 kommentarer:

  1. Hej Malin,

    SWEAs julbasar är imorgon (lördag) mellan 11.00 och 17.00 i First United Methodist Church i Boca Raton. Adressen är 625 NE Mizner Blvd.

    12.30 dans kring granen för den som vill
    13.45 Barnens luciatåg
    15.00 "stora luciatåget" med kören
    16.30 lotteridragning

    Kram//Vic

    SvaraRadera
  2. Tack Vic!! Vad bra för oss att det ligger i Boca Raton!
    Då ses vi säkert där :) Jag kommer fram och säger hej om jag hittar igen dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig idé! Ska försöka komma ihåg det, det kan man ju köra med grannarna sen när man väl har några : )

    Kram!

    SvaraRadera