onsdag 29 december 2010

Gott

5 kommentarer:

  1. Det förstår jag, det finns väl inte att köpa där. IB

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att du njuter av det goda. Kram! Vill även säga att jag är glad att jag har dig, även om det nu är lite väl lååångt borta.

    SvaraRadera
  3. Har ni varit på Ikea?
    Älskar det med messmör på!
    Marre & Curre dyker upp här i morgon,jättekul :)

    Nyårskramar till er alla från
    Pappa/morfar & Mamma/momme

    SvaraRadera
  4. IB, nej det finns inte här. Jag har en snäll syster som tänker på mig :)

    Syster Sof, Tack , det smakar så himla bra!! Tusen tusen tack för det och allt annat du skickade!! Kram och tack detsamma!

    Mamma o Pappa, kul med nyårsbesök. Nej inte IKEA, det finns inte julknäcke där, men det är Sofia som är så snäll och skickade ett paket med godsaker och presenter!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Å så gott, jag vill också ha :)

    SvaraRadera