fredag 17 december 2010

Holiday Pot-Luck Dinner

Ikväll var det knytkalas med skolans simlag. Jag var smart och skrev snabbt upp mig på att ta med tallrikar, glas och bestick samt en av efterrätterna, som naturligtvis fick bli glögg och pepparkakor. Vi har haft ganska mycket att göra sista tiden, igår arrangerade jag lilla A's vinterfest i skolan och därför var jag inte sugen på att stå och laga mat hela dagen idag. Både glöggen och perpparkakorna blev uppskattade, det är kul att få sprida lite svenska traditioner här i Florida.

Jag fick blommor av coachen som tack för support med diverse saker under säsongen. Det blev jag  jätteglad för. Jag hjälper gärna till när jag kan, det är en fantastiskt positiv miljö i laget. Glada människor och alla har kul tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar