fredag 10 december 2010

Glögg och annat gott!

4 kommentarer:

  1. Det verkar vara goda helger varje helg (Även goda vardagar konstaterade vi när vi var påbesök)

    SvaraRadera
  2. ja här frossar vi vidare ;) Ingen oxfilé på Blåkulla ännu?

    SvaraRadera
  3. Ja, ni gick på julbordet på IKEA!! Jag iddes inte, kanske dumt av mig?
    Var det gott???
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Annika- jag blev positivt överraskad av julbordet. Inte alls så kaotiskt med köer och sådant som jag trodde att det skulle vara. Det var väldigt välorganiserat och det var gott om god mat! För min del blev det mycket sill, gravad och rökt lax och ägghalvor med räkor. Till priset av ca knappt 10 dollar för vuxna och 2.50 för barn måste jag säga att det var riktigt imponerande hur mycket det fanns att välja på!

    kram
    Kram

    SvaraRadera