söndag 16 januari 2011

Härlig Söndag

8 kommentarer:

  1. Ser ut som en härlig söndag. Här har vi nästan lika mycket vatten. skillnaden är att ert är poolvatten och vårt är smältvatten som man inte kan bada i.

    Nu är det dags för den här slitna damen att ge upp denna dag/kväll och bege sig mot sängen. Jobbet kallar imorgon

    SvaraRadera
  2. Ni behöver inga mössor?!
    Eller sjalar?

    Krama om ungarna och er själva

    mamma/momme
    (Som börjar komma ut ur vinteridet)

    SvaraRadera
  3. Syster Sof, Jag föredrar helt klart vårt vatten :)
    Kram

    Mamma, Nä vi njuter och har det bra i solen! Skönt att hitta ut ur vinteridet :D
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, det där ser sannerligen inte helt fel ut!!
    Underbart.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Nåja, det finns vinterbadare här också :)A ska tydligen härdas i vattnet - undervattenssimning som riktigt liten och nu vinterbad!
    Konstaterar även att ni har dåligt väder -- det är ju några moln på himlen. Skönt med stabilt svenskt vinterväder.
    Apropå det --- är rummet ledigt på övervåningen:)? /Kram pappa-morfar

    SvaraRadera
  6. Annika, vi njuter!!
    Kram

    Pappa, jag klarar mig utmärkt bra utan det svenska vintervädret :)
    Ni är alltid välkomna :)

    SvaraRadera
  7. Ser underbart ut! Här i Bryssel regnar det mest just nu...
    Har "glömt" din blogg ett tag men nu är di i min lista igen!

    SvaraRadera
  8. Brysselkakan, välkommen tillbaka :)
    Det ÄR underbart, speciellt när jag hör alla snö- och köldrapporter från Sverige :)

    SvaraRadera