onsdag 29 september 2010

En vecka sedan sist

Det har redan gått en vecka sedan jag bloggade sist. Det har varit mycket vardag med träning, tävling, läxor och så har lilla A varit hemma från skolan hela veckan. Han är förkyld och hostar på nätterna så att varken han eller jag får sova så mycket. Han är dock på bättringsvägen och jag hoppas att han hinner med i alla fall en skoldag den här veckan.
Vi har fortfarande väldigt varmt, men sista dagarna har det varit ganska mycket regn. Fast den tropiska stormen Nicole som skulle dra förbi här idag hann försvinna på vägen. Det gjorde ju inte så mycket.



5 kommentarer:

  1. Vacker orkidé, skulle inte ha något emot att ligga i den solstolen. faster I

    SvaraRadera
  2. Jag föredrar poolen :)och grillen!!!
    Längtar.....

    Kramar
    Mamma & Momme

    SvaraRadera
  3. Faster I- visst är den fin! Solstolen är riktigt härlig kan jag meddela!

    Mamma/momme- vi längtar också!! Det kommer bli massor med pool och grill!

    SvaraRadera
  4. Härliga bilder :)
    Kan passa på att berätta att här i Mälardalen var det nollgradigt imorse när jag åkte till jobbet.

    Annika

    SvaraRadera
  5. Annika- det låter inte så kul med nollgradigt...

    SvaraRadera